sobota, 14 stycznia 2023

FotoRamka #3 - Fotografia o poranku


    Zdecydowałem się na spacer po górach niedaleko miasta Akureyri w Islandii. Mroźny poranek i zamarznięte roztocza były niezapomnianym widokiem. W oddali widać było zaśnieżone góry Hliðarfjall, a na niebie pojawiły się piękne kolory. Postanowiłem zrobić jedną fotografię w plenerze, aby uchwycić tę magiczną chwilę. Gdy dotarłem na miejsce, byłem zachwycony widokiem. Zimowa sceneria była po prostu przepiękna. Po chwili zastanowienia, udało mi się znaleźć idealne miejsce do wykonania zdjęcia. Ustawiłem swój aparat i wykonałem kilka ujęć, aby mieć pewność, że uchwycę najlepsze możliwe ujęcie.
Gdy już skończyłem, byłem zachwycony rezultatem. Udało mi się uchwycić niezapomniany moment i przenieść go na zawsze w formie zdjęcia. To była naprawdę niezapomniana wyprawa i z pewnością będę ją wspominać przez długi czas. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MAŁY TYGRYS

 Wiosna, wiosna niby tak... a gdzie ty jestes? Bo na Islandii Ciebie niema! Biała wielkanoc, a śniegu coraz więcej. Wesołych świąt!!!