niedziela, 1 stycznia 2023

Nowy Rok, nowe wspomnienia

 

    Szczerze życzę Wam wszystkim wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Miejmy nadzieję, że będzie on pełen wspaniałych chwil i niezapomnianych wspomnień, tak jak był to mój ubiegły rok.

    Jednym z moich najlepszych wspomnień z ubiegłego roku był plener fotograficzny, który odbyłem na północy Islandii. To była niesamowita wyprawa, pełna niezapomnianych widoków i doświadczeń. Nocą, gdy słońce już dawno zaszło za horyzontem, razem z moim przyjacielem wybraliśmy się w podróż na jezioro otoczone górami. Miejsce to było po prostu niesamowite - nie mogłem uwierzyć, że mogłem zobaczyć coś tak pięknego. Kiedy już dojechaliśmy na miejsce, rozsiadłem się na brzegu jeziora z moim kompanem od fotografii, z którym fotografowaliśmy razem. I wtedy zaczęła się prawdziwa magia. Na niebie pojawiła się olbrzymia, niesamowita zorza polarna. Była widoczna praktycznie na całym niebie i trudno było oderwać od niej wzrok. To było coś, co nigdy wcześniej nie widziałem i na pewno zapamiętam do końca życia. Ta wyprawa była naprawdę niezapomniana i jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem jej doświadczyć. Jeśli kiedykolwiek będę miał okazję zobaczyć zorzę polarną ponownie, na pewno skorzystam z tej możliwości.

    Jaki był Twój najlepszy rok? Czy miałeś jakieś szczególne wspomnienia, które zapamiętasz na zawsze? Dla mnie jednym z najlepszych wspomnień z ubiegłego roku był właśnie ten plener fotograficzny na Islandii. Ale były też inne wspaniałe chwile, takie jak wakacje z rodziną, czy wyjazd nad morzem. Każdy rok jest inny i niesie ze sobą nowe wyzwania i doświadczenia. Miejmy nadzieję, że Nowy Rok przyniesie nam jeszcze więcej wspaniałych wspomnień i radości. A teraz już do dzieła - czas realizować postanowienia noworoczne i tworzyć nowe, niezapomniane chwile!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MAŁY TYGRYS

 Wiosna, wiosna niby tak... a gdzie ty jestes? Bo na Islandii Ciebie niema! Biała wielkanoc, a śniegu coraz więcej. Wesołych świąt!!!