środa, 31 sierpnia 2022

Wodospad Bogów

Wszystko zależy jaką mamy wizje świata, warunki i miejsce tylko wskazują nam drogę. Taka rozkmina wzięła mnie tego dnia, racja czy nie racja to już zależy od was, dla mnie 100% w tym prawdy. 
    
Oczywiście nie zostawię was z niczym i podeśle pracę, w sumie która do tej rozkminy mnie poruszyła. Zdjęcie wykonane nad wodospadzie bogów, na północy Islandii. Panorama nawet już nie pamiętam ile i czego tam było. Pamiętam tylko, że w ogóle nie planowałem pleneru w to miejsce tego dnia, choć przyznam, że i tak rzadko planuje plenery. Zazwyczaj sprawdzam pogodę kilka godzin przed wyjazdem i chulam gdzie dusza pociągnie, mając na oku mniej więcej gdzie ta pogoda da mi najlepsze warunki do fotografowania. I tym razem też tak właśnie było, szukałem przez pierwszą godzinę, aż w końcu znalazłem. Perfekcyjne miejsce w perfekcyjnym czasie. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MAŁY TYGRYS

 Wiosna, wiosna niby tak... a gdzie ty jestes? Bo na Islandii Ciebie niema! Biała wielkanoc, a śniegu coraz więcej. Wesołych świąt!!!