niedziela, 28 sierpnia 2022

Kilka słów o mnie

    Hej i czołem lub witaj proszę Cię Panie czy piękna Pani. 

Żeby nie było, że niczego tu niema. Postanowiłem na początek napisać kilka słów o sobie i co tutaj znajdziecie w niedalekiej przyszłości. Więc macie przyjemność z no można powiedzieć z mało ogarniającym człowiekiem klimaty bloga, socjal mamamija mediów(serdecznie ich nie lubię) i tym podobne. Z aparatem już coś tam może ogarnę, tak mi niby wiadomo z opinii innych. Jeśli nikt nie stara się być miły z uprzejmości. 

Więc dzień dobry. Nazywam się Konrad i bardzo lubię fotografować w plenerze, zwłaszcza jeśli to jeszcze wszystko wychodzi. Czy ze mnie fotograf? Raczej się za takiego nie uważam i nie chciał bym nim być, bardziej bym wolał podchodzić do fotografii krajobrazowej artystycznie i eksplorować nowe miejsca. Więc fotografia bardziej dla pasji do natury i krajobrazu, żeby mieć te 5min dla siebie. Do tego zapomniałem dodać, że mieszkam na północy Islandii, więc podobnież mam od razu łatwiej.


Nie przedłużam, nie zanudzam, zostawiam pocztówkę








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MAŁY TYGRYS

 Wiosna, wiosna niby tak... a gdzie ty jestes? Bo na Islandii Ciebie niema! Biała wielkanoc, a śniegu coraz więcej. Wesołych świąt!!!