poniedziałek, 19 sierpnia 2024

 Cześć

Dawno mnie tu nie było. Wciągnął mnie INSTAg, dając mu jeszcze jedno szansę zaniedbałem bloga, jak się okazuje zawsze wychodzi tak samo. Jakie tam głupoty, o matko! Mimo popularności i tego szaleństwa, jest tam wiele ciekawych fotografów i dlatego może zostałem tam dłużej, ale po ostatnich bezsensownych skrolowaniach na telefonie, nie widząc nic wartościowego, tylko same pierdoły i kompletne bez sensu treści stwierdzam, że trzeba to zostawić w pizdu i zając się od nowa blogiem. Odpocząłem na wakacjach i doszło dużo zdjęć. Kompletnie złapał mnie inny gust fotografii, gdzie dawno nie czułem się w niej tak dobrze. 


Pozdrawiam Konrad



Jak widać auta to chyba główny temat tego lata, jeden z wielu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 Słońca coraz mniej, coraz wcześniej się ściemnia. Fajnie wrócić do tych słonecznych, wakacyjnych dni. Jedziemy dalej z projektem aut! Jedno...